من بارانم...

سکوت بارانی

سکوت باران پر از فریاد است واین فریادرافقط بعضی ازمردم می شنوند

من بارانم...

میبارم


تا دنیا دنیاست


اما اینبار


نه برای جوانه های منتظر


و نه برای لبهای خشکیده زمین


اینبار


فقط به هوای تو


به هوای خودم


میبارم


بی خیال اینکه اسمان ابیست


بی خیال اینکه اسمان ابی را دوست دارند


به هوای تو


اسمان را چنگ میزنم


انقدر میبارم


تا لبریز شوی


اما


نکندروزی..

روزگاری


از من خسته شوی


زیر چتر بروی


من بارانم


پاک و ساده


با من مثل خودم باش


زلال و جاری


میبارم


نفس به نفس


به هوایت جاری میشوم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:,ساعت 19:17 توسط دالیا |